Az itt felsorolt árak némi támpontot nyújthatnak, de mivel alkalmazkodom az egyedi igényekhez, az árképzés is személyre, feladatra szabott.
Az árak tájékoztató jellegűek, lehetőség van egyes szolgáltatásokat külön kérni, ennek díja a feladat függvényében megbeszélés tárgya.
Hosszútávú együttműködés esetén egyedi kedvezmények.
A megbízót terhelő költségek:
Ugyanolyan, mint bármilyen más titkárság, vagy iroda, csak helyileg
nem a megbízó saját irodájában működik, hanem a virtuális asszsiztens
otthoni irodájában,
ahol a lemodernebb infrastruktúra áll rendelkezésre
a minőségi munka
elvégzéséhez.
Manapság már nem szükséges a személyes jelenlét a legtöbb munka
elvégzéséhez, hiszen ott van az Internet, melyen keresztül zavartalanul
tud működni az információáramlás.
A Virtuális Asszisztens (VA) nem alkalmazottként
dolgozik, hanem
a saját vállalkozását irányítja a saját irodájából.
Saját maga adózik,
fizeti a járulékokat, így a megbízót nem terhelik
a munkáltatói kötelezettségek.
Otthonában ugyanazt a felelősségteljes adminisztratív munkát végzi,
mint nem virtuális megfelelője különböző vállalatoknál.
Mivel a
szükséges eszközöket saját maga biztosítja, így a megbízó
a szolgáltatással
hozzájut egy komplett irodához, titkárnővel,
személyes asszisztenssel
anélkül, hogy alkalmazottat kelljen felvennie,
irodát és felszerelést
vennie, vagy bérelnie. És csak akkor veszi igénybe,
amikor szüksége
van rá.